om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

söndag 16 januari 2011

hemma igen

denna helgen var jag ute hos mattes pappa i kånna det är jättekul där och jag älskar att åka dit. älskar mattes pappa han är lätt att lura så han tinar köttbullar till mig och så får jag smaka kakor, fast inte dem med choklad på för då blir jag sjuk. idag så träffade jag två killar fast inte lika snygga som min Rex <3 det var en jack russel terrier och en chinese crested powder puff. vi hade jätte kul fast våra mattar tycke vi lekte lite orättvist bara för dem andra hade kortare ben så jag var snabbare i snön och vanligt med :P det var kul men nu är jag hemma igen och längtar efter att få träffa Rex :)

voff från Heidi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar