om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

onsdag 1 juni 2011

7 veckor

nu är valparna 7 veckor och växer så det knakar . dem älskar att vara ute och tränas att gå i koppel dem har inga problem med halsbanden eller att ha koppel släppandes efter sig. kommer lite sötnos bilder på dem nu.

sötnosar Mischa Bamse Ludde och Tascha



nu ska jag smita tänker Mischa
 deras sidor uppdateras med
                                                              Voff Heidi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar