om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

tisdag 6 mars 2012

lite uppdateringar

Toffie och Kolas sidor har blivit uppdaterade med info och bilder. Lakritz har nu hittat ett eget hem hos Marika och Martin. han kommer få det jättebra där. Geisha har flyttattill Maria Johansson i växjö där hon får bo på landet och leka ute så mycket hon vill tillsammans med barnen i familjen. Simba (Kola) har flyttat hem igen då min mamma jobbar för mycket för att ha honom där. bara Polly nu som söker hem, men det dyker upp ett fint hem för henne med är jag säker på. snart börjar träning inför Skaras SLK utställning i maj. vill ju dem små ska kunna lite Toffie är rätt duktig på att stå fint så är ju springandet/travandet som måste övas med. Till Skara kommer Heidi, Toffie och Simba fast är bara valparna som ska visas i ringen då mamma inte har någon päls och vi kommer åka med Mari, Curt och Dooki :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar