om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

tisdag 10 juli 2018

HEIDI BIS 1 VETERAN

I Nybro skulle ju Heidi även in i Bäst i show veteran och gud va spännande de var. 
Heidi och 5 andra veteraner fick tävla om denna ära och efter domaren ( annan än som dömde rasen) placerat 4,3,2 så var de bara Första placering och oplacerad kvar och hinner tänka nu blir vi oplacerade aså säger speakern och på första plats vill domaren se en fin Finsk lapphund.!!! 
trodde jag skulle svimma på plats hur vi tog oss fram till första placeringen vet jag inte och tackade domaren och hon sa innan hon gick "du kanske ska hålla svansen hon såg nog hur chockad jag var och ville jag skulle få en fin bild, efter kom de en från Nybro tidning och frågade om hon fick ta bild och fick hon absolut.



så stolt över min tjej, nedan bilden i tidningen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar