om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

tisdag 10 juli 2018

Nybro inoff Rambo och Tindra

fick träffa Heidis son Rambo och Toffies dotter Tindra  på Nybros inoff där alla pälsbollar skulle ställas debut för Rambo och matte Sofie och de var även först ut, tyvärr gillade han inte riktigt sitt koppel så blev inget hp .



efter var de Tindras tur och tyvärr hade de blivit domarbyte till någon som inte var utbildad och inte hade koll på att svansen får vara nere i vila och dömde jätte hårt på de, 3 av 3 med HP i junior




Sen var de Toffies och hon blev 1a med HP av 1




Sist ut Heidi som blev 1a med HP och BIR-veteran



i Bästa tik slutade dem sen Toffie 2a, Heidi 4a och Tindra 5a 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar