om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

söndag 23 oktober 2011

Heidi är hemma igen

nu är Heidi hemma igen efter en kul vecka hos Gizmo, Trym och deras matte Maria. blev en parning till idag några timmar innan vi kom fram så nu hoppas vi på valpar i slutet av december. det känns underbart att ha Heidi hemma igen för jag har saknat henne så <3 på höstlovet ska vi till Mari och träffa Curt, Lova,Dooki och Tess och imorgon ska jag och Heidi passa Kira eller Kyra som hon nu heter för att hedra Kynna vargen vi har i ljungby området som det tyvärr blivit lagligt att skjuta :'(. ska bli kul att passa Kyra och det tycker nog Heidi med. sen är det ju snart dags för Växjö hundutställning :)  men här kommer lite bilder från idag :)
Jag ,Trym och Gizmo, Heidi i bakgrunden

jag och fina lappisar <3

Trym <3

Emmy och Lappisarna (godisgrisar)

fina gänget <3





Heidi :                                                                                                           
känns skönt att vara hemma men saknar mina nya kompisar :'( hoppas jag får träffa dem snart igen. Matte säger jag kommer få valpar i december och det tro jag med för jag och Gizmo parade oss nu eftersom jag löpte. jag gillade Trym med men han var kastrerad så han kunde inte bli pappa till mina valpar. men han kan bli lekkompis till dem små när dem kommer och hälsar på oss och när vi har valpträffar :) kommer sakna mina pojkar men matte säger att när jag slutat löpa får jag träffa Rex igen. vill gärna träffa honom nu men matte säger att jag inte får för vi får inte para oss, men vi ska passa Kyra imorgon så det blir kul att träffa någon hundkompis :)
men nu ska jag vila en stund så

voff från Heidi och matte.

2 kommentarer:

  1. Aslan har visst saknat Heidi väldigt mycket, han också. Jättefina bilder, Annie. :))

    SvaraRadera