om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

tisdag 11 oktober 2011

löp

nu har jag bokat biljetter så vi kan åka tåg upp till Gizmo ( Se UCH Månskimrans Comet) Heidis till tänkta hane och blivande pappa till godis kullen:
- Toffiefee, Kola,Lakrits, Japp, Pralin, Dajm,Twix, Cloetta, Marabou, Dumle , Polly och Geisha
är några av namnen jag funderar på till valparna.


vi åker upp på måndag och då ska vi åka buss och tåg bli intressant att se hur Heidi reagerar på att åka tåg , buss har hon åkt många gånger innan så det är inga problem. Det jobbiga är att lämna henne hos han hundsägaren kommer sakna henne så mycket :( mattes hjärta men har hört många posetiva saker så hon får det bra och hoppas att det resulterar i valpar :) <3



Heidi: jaha då löper man och matte planera för jag ska träffa en hane jag inte känner sen ska vi ha valpar ihop, hmm varför får jag inte välja hane själv men han är säkert snäll. idag så fick jag glass av matte mums sen borstade hon mina tänder inte lika kul :( men får gå ända. imorgon är det doggawalka det ska bli kul :)
voff från Heidi och matte

1 kommentar: