om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

fredag 15 september 2017

Gotland dag 2 Fårö

Dag 2 på Gotland åkte vi till en djuraffär och kollade lite dock lite underdrift om största djuraffär men Daniel och Jessika hittade lite tandkräm och nåt skum som ska hjälpa mot tandsten och illaluktande i munnen. Efter det kollade vi lite vad som fanns att göra men google visade inte så mycket men vi hittade en sida med raukar där en kallades Hunden och liknade lite en spets vilket passade oss alla så vi bestämmer oss för att kolla upp hur det ser ut med att ta med hund till Fårö. Vi bestämmer oss för att åka och titta efter vi satt upp tältet på utställningsplatsen. Det är väldigt fint på Gotland märkte jag när vi åkte igenom det fint men blåsigt. Vi fick åka båtfärja över till Fårö och följde vägen tills vi såg skylt för Raukar lite kul när vi stannade sen hade vi hittat platsen där Hunden fanns.
Vi tog lite fina bilder men då klockan var rätt mycket när vi kom dit började det mörkna snabbt och vi fick åka hem.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar