om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

söndag 20 november 2011

4 veckor in

ja fyra veckor har gått sen både första och andra parningen . vi väntar spänt på valparna ska titta fram <3 Heidi äter fortfarande dåligt men ger henne Royal Canin mousse för mamma hund och valp + glass så hon blir bortskämd men måste ju få henne och äta . hoppas att det vänder snart så jag kan vänja in henne på starter maten. har även kollat på valpbilder på Heidi idag och gud så söt hon var och är nu med förvisso :P
när vi såg henne första gången( 6 veckor)

6-7 veckor

9 veckor

10 veckor

11 veckor

9 veckor

12 veckor

11 veckor

3-4 månader

4 månader

6 månader

6 månader

7 månader


9-10 månader

10 mån

nä snö är inte alls en lappis rätta element :P

11 mån




1 år :)

1 år 1 månad

1 år 2 månader


1 år 4 månader

1 år 2 månader

1 år 5 månader


1 år 7 mån


1år 6 mån


1 år 8-9 mån

1 år 10 mån

1 år 10 mån ( lilla söt Lucia)

2 år <3
vilken färg-skiftning hon genomgått på 2 år. blir kul att se denna kullen utvecklas :)

voff och kram Heidi och Annie

2 kommentarer:

  1. vilka fina bilder!! <3<3 hon fick köttbullar, sås o potatis idag med sötnosen!

    SvaraRadera
  2. japp men hon åt dåligt av det med :(

    SvaraRadera