om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

onsdag 30 november 2011

Heidi nästan 6 veckor in

varit på hundpromenad idag tillsammans med Rex och Kira , Lonny och Emmy och matte med förstås, var helt ok då jag fick gå lös och fick massa godis mums <3 fast leka med tokKira orkade jag inte idag , matte tro det beror på att jag väntar valpar och kanske är det så matte hoppas iallafall , imorgon är det 6 veckor sen första parningen och jag börjar bli lite rund så är väl ej omöjligt , illamåendet börjar släppa och jag har ätit lite torrfoder fast blandat med blöt då. Matte får ju inte tro att hon inte ska fjäska för mig. för valpisarnas skull :P imorgon ska vi fira matte och då får vi se vad hon får av Rex's matte, för det är där vi ska fira eftersom "mormor"s flyttlådor står överallt. kommer sakna mormor och katterna fast Kitty stannar hos oss iallafall. och kommer ju åka och träffa mormor nästa helg och sen får hon ju komma ner till mig och se på mina fina bebisar <3








voff och puss på nosen Heidi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar