om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

onsdag 16 november 2011

hon äter inte :(

usch vad jobbigt att hon inte äter :( men tur mina älskade lappisvänner finns med råd och stöd :)
hon åt men burkmat igår men vägrar göra det idag men hoppas det vänder. men hon äter köttbullar och andra godsaker bara sin hundmat hon vägrar äta men hon är vid den delen av dräktigheten när dem kan känna sig illamående så är nog därför hon äter så illa. men förhoppningsvis vänder det snart. hon var lite fjantig förra gången med så det är kanske ett tecken för att det finns valpar därinne :)





voff och kram Annie och Heidi

2 kommentarer:

  1. det kommer gå bra. valparna tar den näring de behöver ändå...och heidi får äta ikapp sig lite när hon mår bättre igen. hon har en go matte som köper extra god mat till henne så hon ska äta. kram <3

    SvaraRadera