om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

torsdag 1 december 2011

6 veckor och fira matte hos Rex

idag är det fyra veckor sen parningen och Heidi börjar bli rund :) kommer bilder nedan sen. idag firade vi mig jag och Lonny och våra vovvar . det var kul och vi åt toast och sen glass och våra vovvar fick med glass vilket dem gillade :)


Heidi : idag gick matte och jag ner till stan varför undrar ju jag förstås men är ändå glad att komma ut på en promenad, saknar snön förvisso :( nere vi maxi satte vi oss och väntade tråkigt tycker jag men sen kom Rex med sin matte och det tycker jag är jättekul :) men sen gick matte in i butiken och lämnade mig hos Rex matte , undra varför hon aldrig tar med mig in jag får ju gå in hos Marina (djuraffären), tänk om dem bjuder på godis med. men efter ett tag kom matte ut igen och vi gick hem till Rex. väl där började Rex matte bre mackor för att göra toast, vilket jag och Rex ville ha med , vi fick smaka ost mums <3 sen fick jag smaka lite kanter av matte <3. sen kom vi till det matte hade köpt ....... det var glass mumsigt <3 och jag och Rex fick med smaka . och imorgon ska jag och matte åka hem till hennes pappa :)















voff från Heidi och matte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar