om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

söndag 4 december 2011

hemma

hemma igen efter en helg hos mattes pappa som jag älskar så mycket <3 blev så glad när han kom i fredags och skulle hämta oss så jag pep som en toka för matte var så långsam på att öppna dörren hade ju sett honom från balkongen . sen skulle dem in och handla lite och sen stanna på ett ställe till men jag kunde allt lukta mig till vad dem köpte ,jo då pizza var det men ej med mitt namn på men fick smaka lite kött ändå :) på lördagenblev det ett farsligt liv då matte hade kalas för sin släkt vet ej hur många vi var men det var mänga barn där och jag älskar barn men ibland blir dem högljuda och då går jag och lägger mig men dem verkade gilla mig iallafall :) fick smaka majs och gurka då det blev tacos som mat på festen . sen fick jag tårta mums <3 var gräddtårta med hallon i :) har förstås fått köttbullar i helgen av mattes pappa, men matte har även givit mig av min egen mat som jag åt med och sen åt katten lite :P
när vi kom hem var det bara Kitty där lite lustigt tycker jag men Gizmo och Aslan har flyttat med "mormor" till anderstorp så får träffa dem nästa helg då vi ska dit och baka mumsigt <3 Kitty var lite rädd när vi kom då hon ej varit helt ensam förut så nu är hon jätte kelig mot matte och mig och jag låter henne hållas för hon är ju bara en bäbis.

Rund som en fotboll (6 veckor)
voff och nospuss Heidi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar