om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

onsdag 14 december 2011

dag 17 + 18

Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund


vet inte ett favorit minne med min hund, nästan alla minnen vi har tillsammans är underbara. som när hon fick valpar, fick ett exellent på utställningen med mera.




Dag 18 – Tik eller hane?


TIK helt klart visst dem löper men har du en hane så blir den gnällig,piper och kan vägra äta när löptikar är i närheten vet att det ej stämmer på alla men är så jag ser det. en tik som löper behöver inte ändra sitt beteende alls vilket är skönt. tycker även tikarna oftast är lugnare och gulligare än hanhundar (inte alla raser) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar