om oss och bloggen/sidan

här är min sida om mig ,mina hundar och endel om katterna
i bloggen kommer det oftast stå om Heidi och sen kommer det stå om hennes dotter när hon fötts. Under parningar kan ni läsa om planerade parningar och om Heidi väntar valpar. Sen kommer det komma upp sidor på dem olika kullarna . Den som väntas nu kommer kallas Godis kullen och föds omkring 22 december. lite om mig är att jag är född 1991 den 2/12 och Heidi är min första hund. Hon är en finsk lapphund och fakta om henne står under hennes flik "Heidi". Om ni har frågor kan ni skriva under något av blogg inläggen :)

tisdag 6 december 2011

första snön 5/12

idag kom snön tillbaka toppen tänker jag och rullar mig i den som en toka :) matte tycker med det är kul att snön kommit för min skull men ogillar att det är så halt. vi gick ner till Marina på djuraffären idag och det var toppen :) jag och Rex som sen dök upp fick godis där och sen fick vi ett varsitt ben då vi var så snälla och gick och handlade mat år henne :) och sen gick vi en runda lösa jag och Rex, ja mattarna var ju också med förstås :P det är kul nu när snön är här och man blir alldeles vit i pälsen , men jobbigt när det fastnar snö mellan tassarna. aja alla fördelar har nackdelar som sagt. när vi kom hem igen fick jag mitt ben och det var jättegott , men vill inte dela med mig till Kitty hon får skaffa sitt eget ben istället.
gott med snö


skönt att rulla sig i















gå in??? tro inte det

Rex i snön





ska vi leka istället?





voff och puss på nosen Heidi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar